ابو مطیع اللہ
ﺳﻮﺍﻝ : ﺁﺟﮑﻞ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺑﮩﺖ ﻋﺎﻡ ﮐﯽ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﺍﻣﻮﺭ ﺳﮯ ﺭﺯﻕ ﻣﯿﮟ ﺗﻨﮕﯽ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ، ﺷﺮﻋﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮨﮯ؟
:ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﻏﺮﺑﺖ ﺁﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﺳﺒﺎﺏ
ﮨﺎﺗﮫ ﺩﮨﻮﺋﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﻛﮭﺎﻧﺎ . ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﮭﮍﮮ ﮐﮭﮍﮮ ﺑﺎﻝ ﺑﺎﻧﺪﮬﻨﺎ . ﻏﺴﻞ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﺮﻧﺎ .
ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮐﻮ ﻛﻮﺳﻨﺎ . ﭘﮭﭩﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﭙﮍﮮ ﺟﺴﻢ ﭘﺮ ﺳﯿﺎ . ﭨﻮﭨﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﻛﻨﮕﮭﯽ ﺳﮯ ﮐﻨﮕﮭﺎ ﮐﺮﻧﺎ .
ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮭﻨﺎ . ﮔﮭﮍﮮ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﮧ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﭘﯿﻨﺎ . ﭨﻮﭨﺎ ﮨﻮﺍ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﻧﺎ .
ﻟﮩﺴﻦ ﭘﯿﺎﺯ ﮐﮯ ﭼﮭﻠﮑﮯ ﺟﻼﻧﺎ . ﺩﺭﺧﺖ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﺮﻧﺎ . ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﻛﻮﮌﺍ ﮐﺮﮐﭧ ﺭﮐﮭﻨﺎ .
ﻓﻘﯿﺮ ﺳﮯ ﺭﻭﭨﯽ ﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﺧﺮﯾﺪﻧﺎ . ﺑﯿﺖ ﺍﻟﺨﻼﺀ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ . ﺭﺷﺘﮧ ﺩﺍﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﺑﺪﺳﻠﻮﮐﯽ ﮐﺮﻧﺎ .
ﭘﮩﻮﻧﮏ ﺳﮯ ﭼﺮﺍﻍ ﺑﺠﮭﺎﻧﺎ . ﺍﻟﭩﺎ ﺳﻮﻧﺎ . ﺑﺎﺋﯿﮟ ﭘﯿﺮ ﺳﮯ ﭘﺠﺎﻣﮧ ﭘﮩﻨﻨﺎ .
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﮍﮨﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﮭﺎﻧﺎ . ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﻨﺴﻨﺎ . ﻣﻐﺮﺏ ﻋﺸﺎﺀ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺳﻮﻧﺎ .
ﻏﻠﻂ ﻗﺴﻢ ﮐﮭﺎﻧﺎ . ﭘﯿﻨﮯ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﻼ ﺭﮐﮭﻨﺎ . ﻣﮩﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺁﻧﮯ ﭘﺮ ﻧﺎﺭﺍﺽ ﮨﻮﻧﺎ .
ﺟﻮﺗﺎ ﯾﺎ ﭼﭙﻞ ﺍﻟﭩﺎ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺳﯿﺪﮬﺎ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ . ﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﮐﻮ ﮐﭽﮫ ﻧﮧ ﺩﯾﻨﺎ ﺁﻣﺪﻧﯽ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﻧﺎ .
ﺣﺎﻟﺖ ﺟﻨﺎﺑﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺠﺎﻣﺖ ﮐﺮﻧﺎ . ﺑﺮﮮ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﮐﺮﻧﺎ . ﺩﺍﻧﺖ ﺳﮯ ﺭﻭﭨﯽ ﮐﺎﭦ ﮐﺮ ﮐﮭﺎﻧﺎ .
ﻣﮑﮍﯼ ﮐﺎ ﺟﺎﻻ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﻨﺎ . ﺑﺮﮮ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﮐﺮﻧﺎ . ﺩﺍﻧﺖ ﺳﮯ ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﺎ .
ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﺟﮭﺎﮌﻭ ﻟﮕﺎﻧﺎ . ﺑﻐﯿﺮ ﻭﺿﻮ ﮐﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﭘﮍﮬﻨﺎ . ﮐﮭﮍﮮ ﮐﮭﮍﮮ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﯾﺎ ﭘﺠﺎﻣﮧ ﭘﮩﻨﻨﺎ
ﺍﻧﺪھیرﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﺎﻧﺎ . ﺍﺳﺘﻨﺠﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ . ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺯﯾﺮﻧﺎﻑ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﺭﮐﮭﻨﺎ .
ﺍﻟﺠﻮﺍﺏ ﺑﺎﺳﻤﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽ
ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮨﯽ ﻟﮑﮫ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺗﺒﺪﯾﻠﯽ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﺱ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﮐﮯ ﻟﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮨﯿﮟ :
ﻟﻮﺡ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﺎﺑﺖ
ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﻬﻰ ﺗﺒﺪﯾﻠﯽ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮩﯿﮟ .
ﻣﺎﮞ ﮐﮯ ﭘﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﮐﺎ ﻟﮑﮭﺎ ﺟﺎﻧﺎ
ﯾﮩﺎﮞ ﭼﺎﺭ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﻟﮑﻬﻰ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ : ﺭﺯﻕ ، ﺍﺟﻞ ، ﻋﻤﻞ ، ﻧﯿﮏ ﺑﺨﺖ ﯾﺎ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﮨﻮﻧﺎ .
ﻟﯿﻠﺔ ﺍﻟﻘﺪﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﺮ
ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﺭﮮ ﺳﺎﻝ ﮐﺎ ﺭﺯﻕ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﺎﻝ ﺑﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻣﻮﺭ ﮐﻮ ﻟﮑﮫ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ .
ﻷﻥ ﺍﻟﻜﺘﺎﺑﺔ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﻋﻠﯽ ﺃﻧﻮﺍﻉ :
١ . ﺍﻟﻨﻮﻉ ﺍﻷﻭﻝ : ﺍﻟﻜﺘﺎﺑﺔ ﻓﻲ ﺍﻟﻠﻮﺡ ﺍﻟﻤﺤﻔﻮﻅ، ﻭﻫﺬﻩ ﺍﻟﻜﺘﺎﺑﺔ ﻻ ﺗﺒﺪﻝ ﻭﻻ ﺗﻐﻴﺮ، ﻭﻟﻬﺬﺍ ﺳﻤﺎﻩ ﺍﻟﻠﻪ ﻟﻮﺣﺎً ﻣﺤﻔﻮﻇﺎً، ﻻ ﻳﻤﻜﻦ ﺃﻥ ﻳﺒﺪﻝ ﺃﻭ ﻳﻐﻴﺮ ﻣﺎ ﻓﻴﻪ .
٢ . ﺍﻟﻨﻮﻉ ﺍﻟﺜﺎﻧﻲ : ﺍﻟﻜﺘﺎﺑﺔ ﻋﻠﻰ ﺑﻨﻲ ﺁﺩﻡ ﻭﻫﻢ ﻓﻲ ﺑﻄﻮﻥ ﺃﻣﻬﺎﺗﻬﻢ، ﻷﻥ ﺍﻹﻧﺴﺎﻥ ﻓﻲ ﺑﻄﻦ ﺃﻣﻪ ﺇﺫﺍ ﺗﻢ ﻟﻪ ﺃﺭﺑﻌﺔ ﺃﺷﻬﺮ، ﺑﻌﺚ ﺍﻟﻠﻪ ﺇﻟﻴﻪ ﻣﻠﻜﺎً ﻣﻮﻛﻼً ﺑﺎﻷﺭﺣﺎﻡ، ﻓﻴﻨﻔﺦ ﻓﻴﻪ ﺍﻟﺮﻭﺡ ﺑﺈﺫﻥ ﺍﻟﻠﻪ، ﻷﻥ ﺍﻟﺠﺴﺪ ﻋﺒﺎﺭﺓ ﻋﻦ ﻗﻄﻌﺔ ﻣﻦ ﻟﺤﻢ ﺇﺫﺍ ﻧﻔﺨﺖ ﻓﻴﻪ ﺍﻟﺮﻭﺡ ﺻﺎﺭ ﺇﻧﺴﺎﻧًﺎ، ﻭﻳﺆﻣﺮ ﺑﺄﺭﺑﻊ ﻛﻠﻤﺎﺕ : ﺑﻜﺘﺐ ﺭﺯﻗﻪ، ﻭﺃﺟﻠﻪ، ﻭﻋﻤﻠﻪ، ﻭﺷﻘﻲ ﺃﻭ ﺳﻌﻴﺪ .
٣ . ﺍﻟﻨﻮﻉ ﺍﻟﺜﺎﻟﺚ : ﻛﺘﺎﺑﺔ ﺣﻮﻟﻴﺔ ﻛﻞ ﺳﻨﺔ، ﻭﻫﻲ ﺍﻟﻜﺘﺎﺑﺔ ﺍﻟﺘﻲ ﺗﻜﻮﻥ ﻓﻲ ﻟﻴﻠﺔﺍﻟﻘﺪﺭ، ﻓﺈﻥ ﺍﻟﻠﻪ ﺳﺒﺤﺎﻧﻪ ﻭﺗﻌﺎﻟﻰ ﻳﻘﺪﺭ ﻓﻲ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﻠﻴﻠﺔ ﻣﺎ ﻳﻜﻮﻥ ﻓﻲ ﺗﻠﻚ ﺍﻟﺴﻨﺔ، ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﺒﺎﺭﻙ ﻭﺗﻌﺎﻟﻰ : } ﻓﻴﻬﺎ ﻳﻔﺮﻕ ﻛﻞ ﺃﻣﺮ ﺣﻜﻴﻢ { [ ﺍﻟﺪﺧﺎﻥ : 4 ] . ﻓﻴﻜﺘﺐ ﻓﻲ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﻠﻴﻠﺔ ﻣﺎ ﻳﻜﻮﻥ ﻓﻲ ﺗﻠﻚ ﺍﻟﺴﻨﺔ .
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﮏ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻭﮦ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻋﻤﻞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺴﮑﻮ ﮐﺮﺍﻣﺎ ﮐﺎﺗﺒﯿﻦ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ .
ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻣﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﺟﻤﺎﻟﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﯿﮑﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﻋﻤﺮ ﺍﻭﺭ ﺭﺯﻕ ﮐﯽ ﺑﺮﮐﺖ ﮐﮯ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺭﺯﻕ ﻣﯿﮟ ﺗﻨﮕﯽ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﮐﺴﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻋﻤﻞ ﮐﺎ ﺭﺯﻕ ﻣﯿﮟ ﺗﻨﮕﯽ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻨﻨﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺳﻨﺪ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ .
■ ﻓﻘﺮ ﮐﮯ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ :
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ : ١
ﺣﺪﻳﺚ : “ ﻣﻦ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻟﻔﻘﺮ ﺍﻟﺪﺍﺋﻢ ﻓﻠﻴﻐﻨﻲ ﻭﺍﻷﺫﺍﻥ ﻳﺆﺫﻥ، ﻭﻣﻦ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻟﻔﻘﺮ ﻓﻠﻴﻐﻨﻲ ﺑﻴﻦ ﺍﻷﺫﺍﻥ ﻭﺍﻹﻗﺎﻣﺔ .”
ﻻ ﺃﻋﺮﻑ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﺤﺪﻳﺚ، ﻭﻻ ﺃﺩﺭﻱ ﻫﻞ ﻫﻮ ﺣﺪﻳﺚٌ ﻣﺮﻭﻱٌّ ﺃﻡ ﻻ .
ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﺫﺍﻥ ﺍﻭﺭ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮔﺎﻧﺎ ﺑﺠﺎﺋﮯﮔﺎ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﺎ ﻓﻘﺮ ﺁﺋﯿﮕﺎ .
ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﻦ ﮔﮭﮍﺕ ﮨﮯ .
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ : ٢
“ ﻣﻦ ﺃﺭﺍﺩ ﺃﻥ ﻳﺮﻯ ﺍﻟﻔﻘﺮ ﺑﻴﻦ ﻋﻴﻨﻴﻪ ﻓﻠﻴﺄﻛﻞ ﻋﻨﺪ ﻣﻌﺎﺯﻑ .”
• ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺑﺎﺟﺎ ﺑﺠﻨﮯ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﻮ ( ﻣﺜﻼ : ﭨﯽ ﻭﯼ ﭼﻠﺘﮯ ﻭﻗﺖ ) ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻓﻘﺮ ﯾﻘﯿﻨﯽ ﮨﮯ .
¤ ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ .
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ : ٣
“ ﻣﻦ ﻛﺘﺐ ﺑﻘﻠﻢ ﻣﻌﻘﻮﺩ ﻭﺗﻤﺸﻂ ﺑﻤﺸﻂ ﻣﻜﺴﻮﺭ ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻋﻠﻴﻪ ﺳﺒﻌﻴﻦ ﺑﺎﺑﺎً ﻣﻦ ﺍﻟﻔﻘﺮ . ” ﻗﺎﻝ ﺍﻟﺼﻐﺎﻧﻲ : ﻣﻮﺿﻮﻉ . “ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ” ( 1/40 ) ﺍﻫـ .
ﺟﻮ ﭨﻮﭨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻗﻠﻢ ﺳﮯ ﻟﮑﻬﮯ ﯾﺎ ﭨﻮﭨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﻨﮕﻬﮯ ﺳﮯ ﮐﻨﮕﮩﻰ ﮐﺮﮮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻓﻘﺮ ﮐﮯ ﺳﺘﺮ ( ٧٠ ) ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﮐﮩﻮﻝ ﺩﺋﯿﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ .
¤ ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﻦ ﮔﮭﮍﺕ ﮨﮯ .
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ : ٤
ﻗﺎﻝ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﺠﻮﺯﻱ ﻓﻲ “ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ” ( 3/284 (
“ ﺑﺎﺏ ﺍﻧﻘﻄﺎﻉ ﺍﻟﺮﺯﻕ ﺑﻘﻄﻊ ﺍﻟﺪﻋﺎﺀ ﻟﻠﻮﺍﻟﺪﻳﻦ ”
ﺣﺪﺛﻨﺎ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺍﻟﺒﺼﺮﻱ ﺳﻤﻌﺖ ﺃﻧﺲ ﺑﻦ ﻣﺎﻟﻚ ﻳﻘﻮﻝ : ﻗﺎﻝ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ : “ ﺇﺫﺍ ﺗﺮﻙ ﺍﻟﻌﺒﺪ ﺍﻟﺪﻋﺎﺀ ﻟﻠﻮﺍﻟﺪﻳﻦ ﻓﺈﻧﻪ ﻳﻨﻘﻄﻊ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﻮﻟﺪ ﺍﻟﺮﺯﻕ ﻓﻲ ﺍﻟﺪﻧﻴﺎ .”
ﻫﺬﺍ ﺍﻟﺤﺪﻳﺚ ﻻ ﻳﺼﺢ ﻋﻦ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ .
ﻭﺍﻟﻤﺘﻬﻢ ﺑﻪ ﺍﻟﺠﻮﻳﺒﺎﺭﻯ ﻭﻫﻮ ﺃﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺧﺎﻟﺪ، ﻧﺴﺒﻮﻩ ﺇﻟﻰ ﺟﺪﻩ ﻻﻧﻪ ﺃﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺧﺎﻟﺪ، ﻭﺇﻧﻤﺎ ﻗﺼﺪﻭﺍ ﺍﻟﺘﺪﻟﻴﺲ ﻭﻫﻮ ﻣﺤﺮﻡ .
ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﻬﻮﮌ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟٰﯽ ﺍﺱ ﺍﻭﻻﺩ ﭘﺮ ﺭﺯﻕ ﮐﻮ ﻣﻨﻘﻄﻊ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ .
ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺑﻬﻰ ﻣﻦ ﮔﮭﮍﺕ ﮨﮯ .
⤵️1⃣ جاری………
⤴️2⃣
.5 ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ :
ﺟﺎﺀ ﺭﺟﻞ ﺇﻟﻰ ﺃﻣﻴﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ ﻋﻠﻲ ﺑﻦ ﺍﺑﻲ ﻃﺎﻟﺐ ﺭﺿﻲ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﻪ ﻓﻘﺎﻝ : ﺇﻧﻲ ﺃﺟﺪ ﻓﻲ ﺭﺯﻗﻲ ﺿﻴﻘﺎ؛ ﻓﻘﺎﻝ ﻟﻪ : ﻟﻌﻠﻚ ﺗﻜﺘﺐ ﺑﻘﻠﻢ ﻣﻌﻘﻮﺩ؟ ﻓﻘﺎﻝ ﻻ؛ ﻗﺎﻝ : ﻟﻌﻠﻚ ﺗﻤﺸﻂ ﺑﻤﺸﻂ ﻣﻜﺴﻮﺭ؟ ﻓﻘﺎﻝ ﻻ؛ ﻗﺎﻝ : ﻟﻌﻠﻚ ﺗﻤﺸﻲ ﺃﻣﺎﻡ ﻣﻦ ﻫﻮ ﺃﻛﺒﺮ ﻣﻨﻚ ﺳﻨﺎ؟ ﻓﻘﺎﻝ ﻻ؛ ﻗﺎﻝ : ﻟﻌﻠﻚ ﺗﻨﺎﻡ ﺑﻌﺪ ﺍﻟﻔﺠﺮ؟ ﻓﻘﺎﻝ ﻻ؛ ﻗﺎﻝ : ﻟﻌﻠﻚ ﺗﺮﻛﺖ ﺍﻟﺪﻋﺎﺀ ﻟﻠﻮﺍﻟﺪﻳﻦ؟ ﻗﺎﻝ ﻧﻌﻢ ﻳﺎ ﺃﻣﻴﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ ! ﻗﺎﻝ : ﻓﺎﺫﻛﺮﻫﻤﺎ ﻓﺈﻧﻲ ﺳﻤﻌﺖ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻳﻘﻮﻝ : ﺗﺮﻙ ﺍﻟﺪﻋﺎﺀ ﻟﻠﻮﺍﻟﺪﻳﻦ ﻳﻘﻄﻊ ﺍﻟﺮﺯﻕ .”
ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﻲ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﻪ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺁﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﺯﻕ ﻣﯿﮟ ﺗﻨﮕﯽ ﮐﯽ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : “ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﭨﻮﭨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻗﻠﻢ ﺳﮯ ﻟﮑﮭﺘﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻧﮩﯿﮟ . ﺁﭖ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻮ ﭨﻮﭨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﻨﮕﻬﮯ ﺳﮯ ﺑﺎﻝ ٹھیک ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻧﮩﯿﮟ . ﺁﭖ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﺁﮔﮯ ﺁﮔﮯ ﭼﻠﺘﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻧﮩﯿﮟ . ﺁﭖ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻮ ﻓﺠﺮ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﻮﺗﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻧﮩﯿﮟ . ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺩﻋﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ؟ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺟﯽ ﯾﮩﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ . ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺩﻋﺎ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﻓﻘﺮ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﮨﮯ .
ﻫﺬﺍ “ ﺍﻟﺨﺒﺮ ” ﻣﻜﺬﻭﺏ ﻣﺼﻄﻨﻊ ﻻ ﺃﺻﻞ ﻟﻪ ﺑﻜﺘﺐ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺴﻨﺔ ﻭﻻ ﻭﺟﻮﺩ .
ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺑﻬﻰ ﻣﻦ ﮔﮭﮍﺕ ﮨﮯ .
ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﷺﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﻘﺮ ﺳﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﻣﺎﻧﮕﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺖ ﮐﻮ ﺟﻮ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﺳﮑﮭﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﻬﻰ ﻓﻘﺮ ﺳﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﻃﻠﺐ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ .
ﻭﻟﺤﺪﻳﺚ ﺃﺑﻲ ﺑﻜﺮﺓ ﺭﺿﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﻪ ﺃﻥ ﺍﻟﻨﺒﻲ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻛﺎﻥ ﻳﻘﻮﻝ ﻓﻲ ﺩﺑﺮ ﺍﻟﺼﻼﺓ : “ ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺇﻧﻲ ﺃﻋﻮﺫﺑﻚ ﻣﻦ ﺍﻟﻜﻔﺮ ﻭﺍﻟﻔﻘﺮ ﻭﻋﺬﺍﺏ ﺍﻟﻘﺒﺮ .”
– ﺻﺤﺤﻪ ﺍﺑﻦ ﺧﺰﻳﻤﺔ ﻭﺍﻟﺤﺎﻛﻢ ﻭﺍﻷﻟﺒﺎﻧﻲ .
ﮨﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﻔﺮ، ﻓﻘﺮ ﺍﻭﺭ ﻋﺬﺍﺏ ﻗﺒﺮ ﺳﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﻣﺎﻧﮕﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ .
“ ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺇﻧﻲ ﺃﻋﻮﺫﺑﻚ ﻣﻦ ﺍﻟﺠﻮﻉ ﻓﺈﻧﻪ ﺑﺌﺲ ﺍﻟﻀﺠﻴﻊ ﻭﺃﻋﻮﺫﺑﻚ ﻣﻦ ﺍﻟﺨﻴﺎﻧﺔ ﻓﺈﻧﻬﺎ ﺑﺌﺴﺖ ﺍﻟﺒﻄﺎﻧﺔ .”
ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻧﺒﯽ ﷺﻧﮯ ﺑﮭﻮﮎ ﺳﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﻣﺎﻧﮕﯽ ﮨﮯ .
ﺧﻼﺻﮧ ﮐﻼﻡ
ﻓﻘﺮ ﮐﮯ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺟﺘﻨﯽ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺻﺮﺍﺣﺘﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻋﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻧﺎﻗﺎﺑﻞ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﻦ ﮔﮭﮍﺕ ﮨﯿﮟ . ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺟﺘﻨﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺍﺱ ﭘﻮﺳﭧ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﻬﻰ ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺁﺩﺍﺏ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﯿﮟ . ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﯾﻮﮞ ﻋﻤﻮﻣﺎ ﭘﻬﻴﻼﻧﮯ ﺳﮯ ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﯽ ﺗﺎﺛﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﺎﯾﺪ ﯾﮧ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﯿﮟ ﺟﺒﮑﮧ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ .
ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺍﻋﻠﻢ ﺑﺎﻟﺼﻮﺍﺏ
ﮐﺘﺒﮧ : ﻋﺒﺪﺍﻟﺒﺎﻗﯽ ﺍﺧﻮﻧﺰﺍﺩﮦ